Największy zbiór rozszerzeń do nopCommerce

Blog

nopCommerce rośnie w siłę - ranking Line25

10 sierpnia 2017
Komentarze (0)

Jesteś na etapie poszukiwania rozwiązania e-commerce dla siebie? Wiesz, że chcesz, ale nie wiesz czym? Z pomocą przychodzi obszerny ranking Line25, w którym nopCommerce zajął pierwsze miejsce.

Znaczniki: ranking e-commerce , rozwiązania e-commerce , nopCommerce porównanie , nopCommerce
details

Jak skutecznie zwiększyć swoją listę subskrybentów

20 lipca 2017
Komentarze (0)

Każda firma internetowa może łatwo docierać do swoich klientów i potencjalnych klientów w sposób wysoce ukierunkowany za pomocą zwykłego e-maila, dzięki temu marketing pocztowy jest zdecydowanie najskuteczniejszym sposobem na rozwój Twojej firmy. Zgodnie z Direct Marketing Association, marketing e-mailowy jest odpowiedzialny za każde 40 dolarów przychodu pochodzące z 1 dolara wydatku. Jeśli wiadomości e-mail są krótkie, interesujące, trafne i dostarczają klientom (odbiorcom) możliwość zarejestrowania, mogą przynosić wiele dochodów.

Znaczniki: email marketing , marketing automation , content marketing , automatyzacja marketingu
details

Nowa wtyczka - QuickFilterPro

24 kwietnia 2017
Komentarze (0)

Z przyjemnością informujemy o stworzeniu nowej wtyczki do nopCommerce! Jest to QuickFilterPro - ulepszona i zmodyfikowana wersja standardowej wersji QuickFilter.

Znaczniki: quickfilter pro , nopcommerce filters , nopcommerce wtyczka , filtrowanie nopcommerce
details

Konferencja nopCommerce Days 2017

20 kwietnia 2017
Komentarze (0)

Serdecznie zapraszamy na trzecią, coroczną konferencję oraz na jej oficjalną stronę! W obecnym roku mapa geograficzna wydarzenia się powiększa: nadchodzące nopCommerce Days 2017 odbędą się w USA w Nowym Jorku. Wydarzenie to datowane jest na 16 i 17 Listopada 2017 roku.

Znaczniki: news
details

Nowa wtyczka - Amazon S3 dla nopCommerce

11 kwietnia 2017
Komentarze (0)

Z przyjemnością ogłaszamy opublikowanie nowego rozszerzenia do nopCommerce. Od dzisiaj do nopCommerce w wersji 3.90 istnieje do ściągnięcia integracja z Amazon S3.

Znaczniki: wtyczka nopcommerce , rozszerzenie nopcommerce , nowa wtyczka do nopcommerce
details

Jak dodać formularz rejestracyjny na stronie logowania w nopCommerce

7 kwietnia 2017
Komentarze (0)

Jak dodać formularz rejestracyjny na stronie logowania? Zastanawiałeś się kiedyś jak umieścić formularz rejestracyjny i logowania na jednym widoku? Jest to bardzo proste. Spójrz na poniższy krótki poradnik, w którym pokazuję jak tego dokonać. Wszystko co opisałem zostało zaimplementowane do naszego najnowszego szablonu "Runners Theme", który jest dostępny tutaj: https://www.nop4you.com/runners-theme-for-nopcommerce. Uwaga: Wszystkie zmiany, które zostaną opisane, wykonywane są na domyślnym szablonie nopCommerce "Default Clean", więc w wielu przypadkach, kiedy masz zmodyfikowany szablon, poniższe działania mogą spowodować rozjechanie się Twojej strony, co będzie wymagało dodatkowego ostylowania jej za pomocą CSS.

Znaczniki: tutorial nopcommerce , poradnik nopcommerce , szablon nopcommerce , nopcommerce theme , nopcommerce customization , by nop4you
details

Nowy, darmowy plugin - Store Locator

18 listopada 2016
Komentarze (0)

Zachęcamy do zapoznania się z naszym nowym rozszerzeniem! Store Locator dla nopCommerce w najnowszej wersji! Po zainstalowaniu wtyczki otrzymujesz możliwość dodawania punktów na mapie w miejscach, gdzie znajdują się Twoje sklepy. Dzięki temu klienci korzystający z Twojego sklepu będą w stanie z listy rozwijalnej wyszukać wszystkie dodane przez Ciebie sklepy.

details

IT Future Expo 2016

13 września 2016
Komentarze (0)

8.09.2016 wzięliśmy udział w targach technologiczno-informatycznych IT Future Expo 2016 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Naszym głównym celem było znalezienie potencjalnych partnerów biznesowych, których chcieliśmy zainteresować tematem nopCommerce.

Organizacja targów stała na wysokim poziomie, ilość odwiedzających osób na pewno pozwoliła przeprowadzić proces uświadamiania klienta dotyczący produktu jakim jest nopCommerce. 

details

Marketing w e-commerce z wykorzystaniem GrandNode

9 sierpnia 2016
Komentarze (0)

Pojęcie marketingu w sklepie internetowym jest bardzo ogólne, a szereg działań, które w ramach niego wykonujemy tworzy nam całkiem długą listę zadań. Obecnie bardzo duża konkurencja w branży sklepów internetowych zmusza do podejmowania co raz to innych kroków, które pozwolą na wybicie się ponad przeciętność branży. Poniżej przedstawiamy podstawowe funkcje GrandNode, które wspomogą Twoje działania marketingowe, a także znakomicie wpłyną na rozpoznawalność i działanie Twojego sklepu internetowego, umożliwiając Ci stworzenie dochodowego biznesu.  

 

- Customer action

Najnowszą funkcjonalnością, którą wprowadziliśmy do GrandNode są "Customer Action", w skrócie możemy nazwać określonymi akcjami i czynnościami, które klient podejmuje w Twoim sklepie. Dlaczego z marketingowego punktu widzenia jest to tak ważne? Przede wszystkim jesteś w stanie do każdego klienta podejść indywidualnie. Ustalając akcje, po których ma zostać wykonana konkretna reakcja. Reakcją może być ustalenie konkretnego maila, który ma się wysłać do określonego klienta czy grupy klientów, może być to wcześniej stworzony i spersonalizowany baner. Ustalanie customer actions rozpoczynamy od wybrania, które czynności mają być aktywne.

 

 

 Jesteś w stanie wybrać typ akcji. Zgodnie z powyższym screenem, może być to:

- Dodanie do koszyka

- Dodanie zamówienia

- Wyświetlenie produktu, kategorii, producenta

- Przejście na sklep z określonego adresu URL

- Rejestracja w sklepie

Kolejnym krokiem jest wybór warunków wcześniej wybranej akcji:

- Produkt

- Kategoria

- Producent

- Sprzedawca

- Atrybut produktu

- Specyfikacja produktu

- Customer role

- Customer tag

 

 

Ostatnim krokiem jest wybór reakcji po dokonaniu akcji przez klienta. Możesz wybrać:

- wyświetlenie banneru

- wysłanie e-maila

- przypisanie klientowi customer role

- przypisanie klientowi określonego customer taga

- Customer reminder

 

Umożliwia stworzenie i automatyczną wysyłkę maili do ludzi, którzy na przykład obchodzą w danym dniu urodziny, porzucili swój koszyk. Customer Reminder w połączeniu z Google Analytics da bardzo dobrą i przede wszystkim efektywną kombinację narzędzi marketingowych.

W trakcie dodawania nowego remindera jesteś w stanie wybrać zasadę, którą reminder ma się kierować, mogą to być:

- Abandoned cart

- Registered Customer

- Last purchase

- Last activity

- Birthday

Daje to możliwość bardzo indywidualnego dostosowania automatycznych mechanizmów sklepowych.

- Campaign

Mailing w sklepie internetowym? Jak najbardziej! Chcesz stworzyć skuteczny newsletter lecz szukasz narzędzia. Nie jest Ci potrzebne żadne dodatkowe narzędzie. W GrandNode masz możliwość wysłania newslettera do wszystkich swoich subskrybentów z poziomu swojego sklepu.

Tworząc nową kampanię masz możliwość określenia nazwy kampanii, tematu maila, treści wraz z dostępnymi tokenami, których treść będzie się zmieniała dynamicznie, a także określić czy kampania ma być przypisana do któregoś sklepu czy tez nie.

 

- Reward point

Lubisz punkty nagród w sklepach prawda? Przecież i tak wydasz pieniądze na codzienne zakupy i tak, a jeszcze możesz na tym zyskać. Klienci myślą tak samo! W GrandNode jesteś w stanie oferować swoim klientom punkty nagród za każdą złotówkę, dolara wydanego w sklepie.

 

- Gift cards

Często zdarza się, że nie masz pomysłu na prezent. Z pomocą przychodzą karty upominkowe w Twoim przyszłym sklepie internetowym, ułatw wybory innym. W GrandNode będziesz w stanie stworzyć dwie wersje kart upominkowych. Jedną z nich są gift cardy wysyłane drogą mailową, drugą natomiast są gift cardy wysyłane w formie prezentu jako wersja fizyczna. Możesz wpisać własną dedykacje, zapakować w ozdobny papier i wysłać wybranej osobie.

- Discounty 

Polityka rabatowa jest bardzo istotnym elementem każdego sklepu internetowego. Poza ładnym sklepem, atrakcyjną ofertą co przyciąga klienta jak nie promocje i rabaty? Warto jednak zwrócić uwagę, że konkurowanie ceną to bardzo grząski grunt. Zawsze się znajdzie firma, która ma niższe koszty, zatrudnia mniej ludzi, ma większe dochody i będzie mogła obniżyć cenę poniżej Twojej. Nie warto więc uderzać w politykę najniższej ceny czy też minimalnej marży, bo to może przynieść sporo strat.

Oprogramowanie sklepu GrandNode posiada bardzo rozbudowane możliwości w zakresie udzielania klientom rabatów. Mogą to być rabaty przypisywane do produktów, kategorii, producentów, do sumy zamówienia czy też do metody dostawy.

 

Jesteś w stanie także ustalić warunki, które muszą zostać spełnione, by zniżka mogła zostać zastosowana. 

Znaczniki: marketing w e-commerce , grandnode , nopcommerce , mongodb , bigdata marketing , real time marketing
details

Marketplace - nopCommerce jako tablica ogłoszeń

4 lipca 2016
Komentarze (0)

nopCommerce jako tablica ogłoszeń, jak go poprawnie skonfigurować?

 

Znaczna większość nopCommerce’ów służy tylko i wyłącznie do otwierania standardowych sklepów internetowych. Po co się jednak ograniczać skoro możemy wyjść krok dalej? Wypuszczając rozszerzenie nopCommerce’a Marketplace4you dajemy Ci możliwość otworzenia pełnoprawnej tablicy ogłoszeń.

Zatem na czym polega działanie tego plugina? Każdy użytkownik odwiedzający Twoją stronę ma możliwość założenia konta oraz korzystania z ogłoszeń. Po zainstalowaniu plugina w zakładce „My account” pojawi nam się nowa podstrona – „My Products”.

Użytkownik otrzymuje możliwość zaoferowania swoich produktów w Twoim serwisie. Po zalogowaniu się i wejściu w zakładkę My Products jego oczom ukazuje się lista aktualnych ogłoszeń, które możemy sortować i wyszukać, mamy możliwość edycji każdego ogłoszenia z poziomu pierwotnej zakładki, a także dodać nowe ogłoszenie za pomocą przycisku „Add new”.

Dodanie ogłoszenia nie różni się wiele od dodawania nowego produktu w standardowym sklepie internetowym. Mamy zakładkę odpowiedzialną za informacje o produkcie, kolejną za zdjęcia i ostatnią odpowiedzialną za ‘’Specification attributes”. Jesteśmy w stanie określić w jakiej kategorii nasze ogłoszenie ma się znaleźć, od kiedy do kiedy ma być aktywne.

Z punktu widzenia właściciela serwisu ogłoszeniowego musimy pamiętać o kilku kwestiach konfigurując nopCommerce’a żeby sobie ułatwić pracę i zakładanie takiej strony.

Przede wszystkim w trakcie instalacji pamiętajmy o pozostawieniu niezaznaczonej opcji „Załaduj przykładowe dane”. Ułatwi nam to przygotowanie naszego serwisu, dodanie odpowiadających nam kategorii. Ponadto posiadamy pełną konfigurację plugina.

Przykładowa konfiguracja nopCommerce i plugina dla serwisu z ogłoszeniami nieruchomości.

Po zainstalowaniu nopCommerce’a udajemy się do zakładki „Configuration” -> „Settings” -> „Catalog settings” -> „Sharing”. Zaznaczamy opcję „Show a share button”. Umożliwi to użytkownikom naszego serwisu udostępnianie swoich ogłoszeń w serwisach społecznościowych. Kolejnym krokiem jest zablokowanie możliwości dodawania produktów do koszyka. W tym celu wchodzimy do „Configuration” -> Access Control List. Na liście dostępnych „Permissions names” wyszukujemy „Public store. Enable shopping cart”. Uniemożliwi to naszym klientom dodawanie produktów do koszyka. W przypadku nieruchomości jest to jak najbardziej uzasadnione. Następnym krokiem, który ułatwi korzystanie z serwisu naszym użytkownikom to stworzenie „Specification attributes” według, których będą mogli przefiltrować listę wszystkich ogłoszeń. Dla przykładu tworzymy atrybut Typ nieruchomości i jako możliwe opcje „Do wynajęcia”, „Do kupienia”. Po takim działaniu każdy sprzedawca będzie musiał uzupełnić te pola w momencie tworzenia ogłoszenia. Alternatywą dla takiego działania będzie utworzenie kilku kategorii. Posługując się przykładem będą to Nieruchomości -> Domy/Mieszkania -> Do kupienia / Wynajęcia. Wybór, który podział zastosujesz jest zależny od Twoich własnych preferencji. Od teraz każdy klient, który się zarejestruje w sklepie będzie w stanie wystawić na sprzedaż swój dom, mieszkanie.

Znaczniki: marketplace , nopcommerce announcement board , notice board , plugin
details